2013. június 4., kedd

DIESEL szőrme kapucnis kabát - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

DIESEL szőrmés, kapucnis sportos kabát!!
Nem az a nagyon-nagyon vastag, pufi fajta, de meleg téli kabát. Én akkor viseltem.
A szőrme lezippzározható a kapucnijáról.
Több helyen márkajelzés található.
Hibája: A gomboknál lévő gumi(amibe a gombot tesszük)kezd elérni, így az cserére szorul, de egy varrónő vagy egy ügyes kezű hölgyemény pár pillanat alatt kicseréli. : ) Fotóztam, utolsó 2 kép. Én már nem szeretnék ezzel foglalkozni.
Beleírt méret: M-es. A modell is M-es méretű.
Idő hiányában nem tudtam mérni, de természetesen ha valaki szeretné, kérésre lemérem.
Bármi kérdésed van tedd fel nyugodtan!
Nézz szét nálam, postaköltséget spórolhatsz. : )
Pontos postaköltséget csak csomagolás után tudok mondani.
Licitálás előtt kérlek olvasd el a "saját" oldalamat, ott sok hasznos infót megtudhatsz a későbbi félreértések elkerülése végett.



Jelenlegi ára: 3 990 Ft

Az aukció vége: 2013-06-23 08:40
. DIESEL szőrme kapucnis kabát - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése