2013. március 31., vasárnap

116/122/128 Superman jellegő Xmen talán Rebel póló - Jelenlegi ára: 1 Ft


kb. 116/122 vagáyn szuperhősös póló
a nyakából lekopott a méret, cimkét nem találtam, mérjetek
Rebel
a varrások alul nem túl tökéletesek van ahol több van mint kellene, fotóztam: o)
ettől eltekintve jó állapotú, klassz puha anyagú
a minta is jó állapotú
hossza: 47 cm
szél: 2x39 cm
A családom kinőtt ruháit találhatjátok itt, igyekszem baráti árakon feltenni a ruhákat, de ha soknak találod írj és megegyezünk ésszerű keretek közt; o)
Vannak amit itt vettem a teszveszen, de nem az én méretem, mosva , vasalva nincsenek ez az új tulajdonos dolga lesz már, minden hibát jelzek, ha van!
Átvétel a Mom parknál hetente pár alkalommal , esetleg a párom II. kerületi munkahelyén amikor dolgozik, vagy a címünkön lehetséges, 2000. - Ft alatt a címünkön vagy postázom, kérlek vedd fel velem mielőbb a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a részleteket.
Köszönöm, hogy benéztél.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-04-10 20:45
. 116/122/128 Superman jellegő Xmen talán Rebel póló - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése